رفتن به محتوای اصلی
شهرداری منطقه ۷

اخبار

پشتیبانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم از برگزاری انتخابات

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به پشتیبانی ناوگان اتوبوسرانی قم از امور حمل‌ونقل مربوط به انتخابات از فعالیت این ناوگان به‌منظور جابجایی شهروندان جهت حضور در شعب اخذ رای خبر داد.

پیام شهردار قم به مناسبت روز "شهرداری‌ها"/ تأکید ویژه بر لزوم توجه به نقش اثرگذار شهرداری‌ها در حوزه اجتماعی

شهردار قم در پیامی به مناسبت فرا رسیدن 14 تیر ماه روز ملی شهرداری‌ها با صدور پیامی بر لزوم توجه ویژه بر نقش شهرداری‌ها در شئونات اجتماعی و جلب رضایت از مجموعه حاکمیت تأکید کرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم:

سرویس‌دهی و پوشش حمل‌ونقل انتخابات توسط ۳۵۰ دستگاه تاکسی و ۵۰ خودروی ون در قم

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم گفت: سرویس‌دهی و پوشش حمل‌ونقل مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری توسط ۳۵۰ دستگاه تاکسی و ۵۰ خودروی ون در ۱۵ تیرماه انجام خواهد شد.

شهردار قم:

نظر آستان مقدس حضرت معصومه(س) در اولویت تصمیم‌گیری‌های شهرداری قم در پروژه‌های مشترک است

شهردار قم با تأکید بر اینکه در طرح‌های پیرامون حرم مطهر، نظر تولیت و آستان مقدس در نظر گرفته می‌شود، گفت: این نظرات در اولویت تصمیم‌گیری‌های شهرداری قم قرار دارد.

معاون شهردار قم:

زیربنای 120 هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر /520 هزار مترمربع حجم خاکبرداری پروژه است

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به زیربنای 120 هزار مترمربعی پروژه بسط شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س)، گفت: 16 هزار مترمربع نیز برای خدماتی، اقامتی و تجاری در نظر گرفته‌شده است.

مدیرعامل سازمان بهسازی اطراف حرم مطهر:

16 پلاک پیرامون بسط شرقی حرم مطهر تملک می‌شود/انجام تملکات مغازه‌های داخل گیت امنیتی حرم در 3 فاز

مدیرعامل سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: 16 پلاک پراکنده در پیرامون بسط شرقی حرم مطهر که مختل‌کننده دسترسی و حرکت زائرین و مجاورین بوده از ظرفیت 48 هکتاری تملک و آزادسازی می شود.

با حضور مدیران استانی و شهری؛

برگزاری شورای سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)

شورای سازمان زیباسازی، بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) و مدیران استانی و شهری برگزار شد.

شهرداری‌ها در متن اما گرفتار حاشیه / چالش درآمد پایدار و مدیریت چندپاره شهری

بررسی چالش‌های اساسی حکمرانی شهری و عملکرد شهرداری‌ها به دلیل اثرگذاری این نهاد بر زندگی بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشور، اهمیت ویژه‌ای دارد و روز شهرداری‌ها بهانه‌ای برای پرداختن به مشکلات و ارائه راهکارهاست

مورد در هر صفحه